A GEZE elnyerte a German Brand Award díjat
Amellett, hogy a Cockpit épületautomatizálási rendszerrel új, digitális útra lép, a GEZE új piacbevezetési koncepciót is vizsgál. A GEZE céget mondták ki győztesnek kivételes piacbevezetésének elismeréseként az „Industry Excellence in Branding” verseny „Épület és elemek” kategóriájában.
A German Brand Award díj a kivételes márkaépítést ismeri el Németországban, és egyedülálló márkákat és márkaépítőket jutalmaz. Az ünnepségre 2018. június 21-én került sor a German Brand Award eseményen, Berlin egyik legelbűvölőbb helyszínén, a Palazzo Italia – Römischer Hof épületben. „A díj annak elismerése, hogy mennyire innovatív az integrált piaci bevezetésünk az első „Digital First Campaign”-ként. Ez a díj elismeri azt a bátor lépést, amit azért tettünk, hogy sikeresen indítsuk el az épülethálózat és okos épület üzletágat erősen motivált csapatainkkal és partnereinkkel. Ezt tükrözi a GEZE Cockpit kampány is” – mondta Gabi Bauer, nemzetközi marketing vezető.
A GEZE Cockpit révén képesek voltunk az új üzleti modellt mind a vevőkkel és az új célközönségekkel folytatott kommunikációban, mind a piacra lépés alakításában megvalósítani.”
Gabi Bauer, nemzetközi marketing vezető.Digitalizálási lehetőség
A GEZE díjat kapott az „Industry Excellence in Branding” verseny „Épület és elemek” kategóriájában. © GEZE GmbH
A piaci környezet pontos ismerete az ajtó- és ablakágazatban mindig fontos volt a GEZE számára, mert ezáltal anélkül folytathatja termékkínálatának és innovációs képességének fejlesztését, hogy eltávolodna a hagyományos termékszegmensektől. Ezért jellemző a GEZE ajtó-, ablak- és biztonságtechnikai megoldásaira a magas fokú automatizálás és mesterséges intelligencia. A GEZE megtette a következő lépést a digitalizálásban, és új útvonalakra tért át a termékfejlesztéstől a piaci bevezetésig. Az alapvető kiindulási pont és kihívás az volt, hogy megfelelő digitális infrastruktúrát kellett létrehozni az okos szoftver termékek fejlesztéséhez és működtetéséhez.
GEZE Cockpit – a felhasználókkal együtt fejlesztve
A GEZE Cockpit épületautomatizálási rendszer hiánypótló az épületautomatizálás terén. Az automata ajtók és ablakok épületrendszerbe történő integrálása teljesen új hálózatba kötési lehetőségeket hoz létre. Az építészek és tervezők, beruházók, épületüzemeltetők, szerelők és rendszerintegrátorok igényeinek pontos megértése mindig is elsőbbséget élvezett a GEZE Cockpit piaci bevezetésében. Ezért kísérletként ügyfeleket vontak be a projektbe az összes termékjellemző kialakítása előtt. Ez az agilis és interaktív fejlesztési koncepció lehetővé tette a hibák elkerülését és a termékfejlesztéstől a GEZE Cockpit piaci bevezetéséig eltelt idő jelentős csökkentését.
A teljes csomag: integrált kommunikáció új kialakítással
A piaci bevezetési kampány mögötti koncepció az volt, hogy bemutassák a GEZE Cockpit magas szintű innovációját, valamint a belépését egy új üzleti területre. Ennek megfelelően egy új kialakítás jött létre merész, élénk key visual alkalmazásával, amely végigfut a teljes kampányon, szemben az ismert GEZE kialakítással. A piaci bevezetés nem csak új vizuális koncepciókat alkalmazott: ez volt az első olyan GEZE kampány, amely folytatta a Digital First Strategy-t, és a digitális kommunikációs lehetőségek széles kínálatát használta. Megtervezését és megvalósítását a Von Helden und Gestalten stuttgarti ügynökség szakértelmére és tapasztalatára bíztuk.
Központi elem: a GEZE Cockpit aloldal
A kampány egy bemutató videóval kezdődött. A központi és legátfogóbb kampányelem a GEZE Cockpit aloldal, amit technikailag a berlini ügynökség interaktív eszközeivel valósítottak meg. A különböző vevőcsoportok, partnerek és véleményvezérek az igényeiknek megfelelő információkat áttekinthető, érhető módon és gyorsan találhatják meg: a rendszer illusztrációját, előnyeit és hozzáadott értéket, valamint összes lehetőségét. Emellett elrendezési példák és esettanulmányok is megtekinthetők. A tartozék szervizcsomag bemutatja, hogyan kapnak átfogó támogatást az ügyfelek a GEZE Cockpit rendszermegoldások megvalósításában. Természetesen a GEZE nem mondott le arról, hogy kipróbált és bevált, kézzel fogható, nyomtatott brosúrákat is kiadjon a többcsatornás kommunikáció útján.
GEZE Cockpit napok
A kampányban részt vettek értékesítési és szolgáltatási munkavállalók is. A webalapú képzési kurzusok mellett a GEZE Cockpit napok lehetővé tették a személyzet számára, hogy megismerkedjen a GEZE Cockpit funkcionalitásával és a kísérő kommunikációval.
A 2018. évi German Brand Award díjról
A Német Tervezési Tanács által kezdeményezett German Brand Award díj a korszerű márkaépítés tekintélyes elismerése, amit a márkaépítés és márkatudomány szakértőinek magas szintű bírálóbizottsága bírál el. A cél a márkatendenciák feltárása, bemutatása és jutalmazása. Ennek figyelembe kell vennie a márkamenedzsment összetettségét és a vállalat sikere szempontjából a márka fontosságát. A részvételhez szükséges minősítések biztosítják a díj magas színvonalát: a nevezést a German Brand Institute, annak márkakutatói és szakértő-bizottságai végzik.
Sajtóközlemény
Sajtóközlemény letöltése (DOCX | 883 KB)
Szerkesztői kérdés esetén:
Julia Graf
Telefon: +49 - 7152-203-505
E-mail: j.graf@geze.com
Lépjen kapcsolatba velünk