A GEZE termékek kézzelfoghatósága – vagyis: miért látogatunk még mindig szakmai vásárokat
Csütörtök, január 18., szürke, esős és hideg nap Münchenben, ahol délután 13:00 órakor érjük el a kiállítás területét. A 2. csarnokban a GEZE stand elérésekor tapasztalt különbség kétségtelen. Itt minden világos, modern és nyitott – épp a hideg ellentéte. A sárga szín uralkodó. A sok látogató és az élénk beszélgetések segítik létrehozni a kellemes, szinte családias légkört.
A GEZE vevőivel és partnereivel egy szinten
A tömeg közepéből pedig Peter Rürup – aki éppen ázsiai látogatók csoportjától búcsúzik el – felénk közelít és mosolyog: „Tudja, mindig feltesszük magunknak ugyanazt a kérdést: miért kell kiállítanunk a BAU-nál? Tényleg megéri az erőfeszítést? Végül is ismerjük a vevőinket, és az utazó kampány révén is elérhetjük őket. De nézzünk csak körül! Szórakoztató és mérhetetlenül fontos a vevőink, partnereink és leendő ügyfeleink számára, hogy részt vegyünk.” És Rürup minden bizonnyal tudja, hogy miről beszél. 13 évvel ezelőtt csatlakozott a GEZE csapatához, és pályája során sok szakmai vásáron vett részt.
GEZE a müncheni BAU vásáron – alapvető tények
- 250.000 látogató a szakmai vásáron, akik közül 85.000 külföldről érkezett
- 514 m2 kiállítási terület
- több mint 90 tanácsadói megbeszélés a GEZE standnál
- több mint 400 külföldi vendég látogat el a nemzetközi ügyfélestre
A GEZE termékek kézzelfoghatósága
„Vevőink szeretnék megtapasztalni termékeinket és „megfogni” őket a szó legnemesebb értelmében. Ez hihetetlenül fontos. Mi pedig cégként nyitottak vagyunk – közvetlen kapcsolatot keresünk. Szó szerint. Szeretünk beszélgetni mindenkivel, akit érdekelnek szolgáltatásaink. Csak így tudunk tanulni! „Valóban megérteni a vevőink igényeit, megismerni, hogy mit akar a piac, és látni, hogy esetleg mit nem értenek meg a vevőink. Minderről szól a szakmai vásár – valamint arról, hogy közvetlen kapcsolatba kerüljünk a vevőinkkel.”
Nyitott, átlátható és megközelíthető cég vagyunk. Itt mindenkit egyformán szívesen látunk!
Peter Rürup, a GEZE partnerkereső ügyvezetőjeBenyomások a müncheni BAU vásárról
Természetesen most már be lehet építeni termékeinket VR üvegekkel a virtuális környezetbe – és tetszetős módon lehet bemutatni őket, de „Mi szakemberek vagyunk, és szakemberekkel beszélgetünk. Ők azok, akik használják a terméket. Saját maguk akarják működteti a tolóajtót, hogy megtapasztalják termékeink minőségét. Ezt tudom itt kínálni,” - mondja Rürup.
Gyakorlati teszt: a GEZE szakmai vásár érdekességei
Mindig nagyon izgalmas, amikor termékeinket és szolgáltatásainkat ténylegesen tesztelik a látogatók. „Csak akkor fogjuk megtudni, hogy valóban elérjük-e célunkat a szakmai vásár érdekességeivel. Semmi sem rosszabb, mint lemaradni a piacról, vagy hamis elvárásokat táplálni,” - mondja Rürup. A vásáron bemutatott érdekességek közül kettő nagyok sok beszélgetést indított. Az új ECdrive T2 motor és a SoftClose automata ajtócsukó nagy meglepetés volt a vevőink számára.
Először voltam a BAU vásáron, és rendkívül izgatott a SoftClose minősége és kialakítása. Pontosan ilyenre van szükségünk a mélygarázsainkhoz.
Egy nemzetközi létesítménykezelő vállalat ügyvezető igazgatójaNemzetközi dimenzió és digitalizálás – ezek az iparágunk ösztönző erői
Ha megkérdezzük ezt a tapasztalt ipari szakembert a szakmai vásár különleges feladatairól, a válasza világos: „Nézzen körül. Rengeteg nemzetközi látogató érkezett, az előző évekkel összehasonlíthatatlan arányban. És persze mindenki a digitalizálással van elfoglalva.”
GEZE a müncheni BAU vásáron – másodlagos tények
- 6.000 banán GEZE márkajelzéssel
- 3.700 GEZE táska kiosztva a látogatóknak
- 5.500 csomag GEZE gumicukor
BAU nemzetközi szakmai vásár: A nemzetközi termékeket tartalmazó termékfalunk testreszabott portfoliónkat mutatja be számos piac számára. © GEZE GmbH
Itt is a GEZE Cockpit termékkel van az élen a GEZE. Rürup azonban realista, és valódi szakember. „Segítünk a digitális fejlesztés alakításában iparágunkban, de újra és újra fel kell tennünk magunknak a kérdést, hogy ez tényleg előnyös-e. Finom vonal húzódik a valódi előny és a trükk között.” A GEZE cég azzal élvez előnyt sok versenytárssal szemben, hogy hosszú ideje jelen van az iparágban, és megtanulta megkülönböztetni a valódi trendeket a múló időszakoktól. Fontos azonban, hogy ne veszítsük el a kapcsolatot, és innovatívak, agilisek maradjunk. „És mint azt tudják, a CEBIT megszűnt, mivel most már minden iparág saját digitalizálási vásárt kínál. Így a digitális BAU most szintén a tervezési szakaszokban jár.” És amikor azt kérdezzük, hogy ott lesz-e, ezt válaszolja: „Meglátjuk.” De nincs bennünk kétely: ott lesz.